Biznes

Audyt strony www

Dzięki dobrze przeprowadzonemu audytowi strony www, będziesz mógł poznać zalety i wady swojej strony. Jest to konieczne, aby uczynić stronę bardziej efektywną, a tym samym bardziej udaną. Dzięki audytowi będziesz w stanie zrozumieć, jakie ulepszenia należy wprowadzić, aby osiągnąć lepsze pozycje w wyszukiwarkach.

Audyt strony www pomoże Ci zdecydować, jakie działania należy podjąć i jak je przeprowadzić. Ponadto pokaże Ci, które obszary Twojej strony powinny zostać poprawione. Dzięki temu możesz ulepszyć swoje strony i zwiększyć ich skuteczność.

  • Zadania, które zazwyczaj wchodzą w skład audytu SEO:
  • Analiza podstawowa – jakie rodzaje błędów występują na stronie, jak często pojawiają się błędy, etc;
  • Analiza techniczna – wskazuje na problemy z kodem strony;
  • Analiza treści – tutaj można znaleźć informacje o tym, czy treść jest użyteczna i czytelna;
  • Analiza profilu linków – w tej części znajdują się dane o wszystkich linkach prowadzących do witryny;
  • Badanie konkurencji – jego celem jest określenie trendów w optymalizacji treści na konkurencyjnych stronach;
  • Keyword research – pozwala określić, które słowa kluczowe są najbardziej efektywne dla Twojej witryny;
  • Rekomendacje SEO – na podstawie analizy wszystkich wyżej wymienionych aspektów można wyciągnąć wnioski dotyczące działań SEO

Wstępny audyt strony www jest pierwszą rzeczą, którą powinna przeprowadzić agencja SEO przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac na Twojej stronie. Niezależnie od zadań z tym związanych, przeprowadzenie audytu jest niezbędne do zrozumienia:

Statusu strony internetowej pod względem widoczności w wyszukiwarkach oraz tego, jak bardzo jest ona widoczna.
Istniejącej struktury i architektury witryny.
Jak dobrze witryna stosuje się do najlepszych praktyk SEO.